• وبلاگ : كوي سلامت
  • يادداشت : دردها و اختلالات روان جسمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دكتر جان مطالب بدون رفرنس جالب نيست.لطفا فرمت مقاله علمي را رعايت كن. وگرنه چه فرق شما و دانش اموزان و...

    موفق باشيد.

    درود بر شما و بر بندگان شايسته ي خدا

    جناب آقاي

    با سلام و احترام

    به قاعده علم مديريت بازاريابي، که معتقد است حتي زودتر سلام کردن به يک مشتري بالقوه، براي متقدم نسبت به متأخر، ايجاد حق مي کند، حال من نيز به اعتبار اين وجه مشترک حضور در دنياي مجازي و علاقه و حساسيت به مسائل سياسي - اجتماعي و به دانايي و قلم ( فارغ از ميزان آن که حضور و فعاليت من کاه و مال شما کوه ) ، نديده و يک طرفه ! با شما احساس قرابت و آشنايي کرده و باز يک طرفه حق اختصاص بخشي از وقتتان را براي خود قائل شده ام، تا به عرضه خدمات شغلي و حرفه اي خود بپردازم ؛ باشد که تلاش براي کسب سود ومنفعت اينجانب ، در راستاي تأمين حداکثر منافع شما نيز باشد ؛ شايد شما نيز مايل تر باشيد خدمات و کالاي مورد نياز خود را از کارگزار و فروشنده اي تهيه نماييد که علاوه بر داشتن توانايي هاي لازم و ذاتي شغل و حرفه خود، به همراه عرضه بهترين کالا و خدمات با متناسب ترين نرخ و شرايط ، از لحاظ ويژگيهاي شخصي و علائق و سلايق نيز، با وي احساس نزديکي و قرابت بيشتري کنيد.

    به اين اعتبار ، به استحضار مي رسانم چنانچه فاقد بيمه عمر و تشکيل سرمايه هستيد و يا قصد افزايش سرمايه بيمه نامه موجود خود را داريد، مفتخر خواهم شد به عنوان اولين دارنده مجوز اين گونه بيمه ها در کشور، و به نمايندگي از شرکت بيمه رسان پارس (کارگزار رسمي بيمه مرکزي ايران) ، که از مجربين ترين و باسابقه ترين کارگزاران صنعت بيمه و پيشگام در رشته هاي مهندسي و مسئوليت در کشور مي باشد، چنانچه امر ارائه مشاوره و کارگزاري جنابعالي را در خريد بيمه عمر و پس انداز و سرمايه گذاري ، و نيز ديگر پوشش هاي بيمه اي مورد نياز شما، عهده دار شوم.

    لازم به ذکر مي داند اينجانب و شرکت متبوعم؛ به عنوان يکي از اولين کارگزاران رسمي تأسيس شده در کشور و متقدمين صنعت بيمه، سالهاست که به طور حرفه اي و تخصصي، در خدمت عموم بيمه گذاران در داخل و خارج کشور مي باشيم و به اتکاء پشتوانه علمي ، صبغه فرهنگي و ارتباطات اجتماعي گسترده مديران خود، به طور خاص، پذيراي بيمه گذاران فرهيخته و عالي مقام اعم از دانشگاهي، مهندسين، پزشکان، اهالي قلم و انديشه، مديران، واحدهاي معظم توليدي ، پروژه هاي بزرگ ملي و سازمانهاي بزرگ دولتي و غير دولتي بوده است.

    کليه خدمات اين شرکت اعم از صدور انواع بيمه نامه ها ، ارائه مشاوره و وصول خسارت از شرکتهاي بيمه، براي بيمه گذاران رايگان مي باشد.

    لذا پيشاپيش ورود سرکار را به عنوان بيمه گذاري فرهيخته، دانشمند و عالي مقام، به جمع بيمه گذاران اين کارگزاري خوش آمد مي گويم.

    فرصت را براي تجديد احترام و تقديم ارادت به جنابعالي، مغتنم مي شمارد.

    عبداله لطفي

    اطلاعات مختصر و مفيدي از بيمه عمر و پس انداز و سرمايه گذاري در وبلاگ موجود مي باشد.

    www.bimehnameh.blogfa.com

    هرگونه اطلاعات و يا نحوه خريد اين قرارداد سودآور را با ايميل از من بخواهيد. bimeh1374@gmail.com ضمنا از وبلاگتان اطلاعات مفيدي گرفتم به خصوص درمورد عسلويه . متشكرم

    سلام

    بهاي وصل تو گر جان بود خريدارم يا حسين

    وبي زيبا و پر محتوايي داريد . قابل تقدير است خدا قوت .

    ليلة القدر قدوم شما را با بيش از 1500 مطلب متنوع ديني و مذهبي گرامي ميدارد . در ضمن جهت ترويج مذهب تشيع مطالب اين وب سايت در اختيار همگان جهت كپي برداري و نشر آن در وبسايتها قرار دارد . اميد است اين وبسايت مورد استفاده عموم قرار بگيرد .

    موفق و مويد باشيد .


    سلام دوست عزيز وقت بخير
    ببخشيد كه مزاحمتون ميشم
    يك سيستم تبادل بنر رو مي خواستم به شما معرفي كنم تا اگر مايل باشيد ازش استفاده كنيد و بازديدهاي روزانه خودنونر. افزايش بديد
    مزيت هاي اين تبادل بنر :
    نيازي به ارسال كيليك نيست تا براتون كيليك ارسال بشه فقط كافيه كد بنر رو در صفحه وبتون قرار بدين تا وارد چرخه بشيد
    بنر شما در كمترين زمان ممكن تاييد خواهد شد
    بنر شما از لحاظ ظاهري به هر نحوي مي تونه باشه فقط زياد بي تربيتي نباشه
    يعني شما براي جذب مخاطب مي تونيد از بهترين نوع طراحي بنر استفاده كنيد
    بنرهاتون هم بايد در سايز 468*60 باشند و فرمت
    jpg يا gif
    دوست من اين بهترين روش براي افزايش بازديد شماست شما در كنترل پنل خودتون مي تونيد تعداد نمايشهاي بنرتون و تعداد كيليك ها و ساير جزئيات روببينيد
    تمام اين سيستم رايگان و بدون قوانين سخت گيرانه براي شماست
    شما ميتوانيد چند بنر ارسال كنيد ولي بايد چند كاربر داشته باشيد و كد بنر آن كاربر را نيز در بلاگ خود قرار دهيد
    اين بهترين نوع و عادلانه ترين راه است
    براي مشاهده و ثبت نام به اين آدرس برويد
    http://banerduni.blogspot.com/
    در ضمن اگر مايل به استفاده از لينك باكس ما نيز بوديد مي توانيد از اين آدرس به لينك باكس دست پيدا كنيد
    براي ارسال لينك نيازي به قرار دادن باكس در صفحه وبتان نيست ولي اگر قرار دهيد مزايايي به شما تعلق مي گيرد
    http://clupshs.blogspot.com/