• وبلاگ : كوي سلامت
  • يادداشت : كدام مجلس؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    دوستان خوبم ؛ بياييم تا فرصت هست به بهانه هاي مختلف خودمان را به آغوش اهل بيت (ع) بياندازيم و از آنها جدا نشويم .

    دوستان خوبم ؛ سفره خدا هميشه پهن و منتظر بنده هاي پشيمان است . او که بي منت عطا کرده و بي حساب احسان مي کند ، و در پاسخ ملائک آنگاه که مي گويند « اين انسان نادان و به خود ظلم و جور مي کند » مي فرمايد : مي دانم آنچه شما نمي دانيد .

    آيا وقت آشتي فرا نرسيده است ؟؟

    چرا ؛ رسيده !!

    التماس دعا

    با سلام..
    نحوه افزايش آمار وبلاگ شما تا چندين برابر...
    و تبليغ لينک شما در بيش از چند هزار وبلاگ...
    www.linksbox.blogsky.com
    پيروز باشيد

    سلام

    ممنونم كه بهم سر زديد.

    جوابتون رو كامل خوندم اما جواب كاملي نبود.

    الان شيراز هستم؛ و اين يعني اينكه اوضاع به شدت بحراني است.

    جواب جواب‏تان را حتما به زودي خواهم نوشت، البته نه براي آن‏كه جوابي نوشته‏باشم بلكه براي ياداوري آنچه از جواب دادن به ان مغفول مانده بوديد.

    در هر صورت بعدا خدمت مي‏رسم.

    به شدت سلام برسانيد.

    ياعلي

    التماس دعا

    سلام دوست عزيز

    از آشنايي با وبلاگ خوب و پر محتواتون خوشحالم.

    خوشحال ميشم به من هم سر بزنيد.

    اگه دوست داشتيد من با تبادل لينك موافقم.

    موفق باشيد

    يا علي

    داداش ياسرسلام من آپم...يه سري بزن

    *** بنام تو اي قرار هستي ***

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما برادر بزرگوار

    امشب كه كند فخر به شبهاي دگر

    آورد فلك اختر زيباي دگر

    اين زينب كبري ست به دامان علي

    يا ختم رسل گرفته زهراي دگر

    كربلا دريادها مي مرد اگر زينب نبود شيعه مي پژمرد اگر زينب نبود

    السلام علي قلب صبور زينب ( س )

    ميلاد با بركت دخت گرامي زهرا (س) و علي (ع )

    پرستار كربلا ، عقيلة العرب ، اسوه صبر و استقامت ، حضرت زينب كبري سلام الله عليها، و روز گراميداشت مقام

    پرستار بر همگان مبارك باد


    پاسخ

    ميلاد پر نور و سرور حضرت زينب كبرا و روز پرستار بر جهادگران عرصه سلامت و تلاشگران سخت كوش مبارك باد.

    *** بنام تو اي قرار هستي ***

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    امشب كه كند فخر به شبهاي دگر

    آورد فلك اختر زيباي دگر

    اين زينب كبري ست به دامان علي

    يا ختم رسل گرفته زهراي دگر

    كربلا دريادها مي مرد اگر زينب نبود شيعه مي پژمرد اگر زينب نبود

    السلام علي قلب صبور زينب ( س )

    ميلاد با بركت دخت گرامي زهرا (س) و علي (ع )

    پرستار كربلا ، عقيلة العرب ، اسوه صبر و استقامت ، حضرت زينب كبري سلام الله عليها، و روز گراميداشت مقام

    پرستار بر همگان مبارك باد


    سلام

    1- نمي‏دانم چرا با جوابيه نوشتن اينقدر حال مي‏كنم.

    2- اين كه نوشته‏ايد من آزادم هر جوري خواستم بينديشم،‏ چيز جديدي نيست،‏ انتظار من از شما اين بود كه سخن شما را در مواجهه با حرف خودم بشنوم.

    3- بحث شما در يادداشتتان اين نبود كه همه ادوار مجلس، داراي حداقلي از خدمات و خيرات بوده‏اند، بلكه بحث در اين‏باره بود كه تمايز چنداني ميان ادوار مختلف نمي‏توان يافت.

    4- همين ديشب كه داشتم ويژه نامه روزنامه شرق درباره امام را ورق مي‏زدم، به گفتاري از بهزاد نبوي برخوردم كه بند چهارم آن اشاره به تاييد جدي و بدون ملاحظه امام امت از بني صدر حتي در شرايط سخت و خطرناك داشت كه يكي از آن‏ها فرستادن پيام محبت‏اميزي بود كه امام خميني رحمه الله عليه بعد از سقوط هلي‏كوپتر حامل بني صدر در كوه‏هاي الله اكبر براي جناب بني صدر فرستادند. البته بهزاد نبوي نمونه‏هاي ديگري هم اورده بود...

    5- به نظر شما اين‏كه رهبر انقلاب درباره مجلس ششم بگويند كه اين مجلس ارزشي‏ترين مجلس تاكنون است و بيشترين تعداد ايثارگر را دارد مي‏تواند جواب انتقادهاي اصولي به كاركرد مجلس اصلاحات باشد؟

    6- بگذاريد كمي راحت‏تر به بحث بنشينم. اين گزاره را با اطمينان مي‏گويم كه من عقلم را بر گفتار رهبر ترجيح مي‏دهم،‏ چون مي‏دانم كه گفتار رهبر مي‏تواند مصلحتي و از روي حفظ مصالح باشد ولي عقل من اينگونه نيست. پس نمي‏توانم يك جمله مصلحتي از آيت الله خامنه‏اي را فصل‏الخطاب بحثي قرار دهم كه اطمينان دارم پذيرش آن با روح انقلاب و قانون اساسي در تضاد است.

    7- اين‏كه رييس مجلس كنوني در مجلس ششم حضور بالنده داشته است و يا اينكه چهره‏هاي تاثيرگذاري از مجلس ششم در مجلس هفتم نيز حضور دارند، كمكي به موضوع نمي‏كند.

    8- كمي هم به لايه‏هاي زيرين سخنان شما مي‏پردازم؛ در عالم خلقت آيا دو چيز را مي‏توان يافت كه تفاوت‏هايي با هم نداشته باشند؟

    وقتي موجوداتي بسيط و بسيار شبيه به هم،‏ تفاوت‏هايي برگ با هم دارند، ان‏گاه شما از موجود به شدت مركبي همچون مجلس شوراي اسلامي انتظار داريد كه در طول ادوار مختلف،‏ با شعارهاي مختلف و نگاه‏هاي مختلف،‏ هيچ وجوه افتراق خاصي نداشته باشد؟

    9- دوست دارم بدانم مجلس ششم براي حقوق شهرودي چه كاري كرده است، جز مشتي سروصدا كه نفعي براي مردم نداشته است؟

    دوست دارم بدانم مجلس ششم براي پاسخگو كردن نهادهاي انتصابي به جز نطق‏هاي اتشين بي‏فايده و بداخلاقي‏هاي سياسي آبروبر چه هنري داشته است؟ دوست دارم بدانم مجلس ششم براي زنان سرپرست خانوار، زنان بي‏سرپرست و بدسرپرست چه كاري كرده است؟ دوست دارم بدانم مجلس ششم براي نهادينه كردن قانون‏گرايي چه كاري كرده است؟ دوست دارم بدانم آيا مجلس ششم كه به ادعاي برخي مجلس خط امامي‏ها بوده است، براي آرمان‏هاي امام چه كرده است؟

    10- خوشحالم از اين‏كه تا اينجاي نوشته‏ام را خوانديد و همين بس است برايم كه شما را مثل ... دوست داشته باشم.

    ياعلي

    پاسخ

    با تشكر از زحمات وپيگيري هاي دلسوزانه شما1-بنده فقط به صورت كلي مجالس هفت دوره را مرور كرده و تقريبا خدمات و زحمات آنها را هم سنگ دانسته و منكر اشكالات دوره هاي مختلف نيز نشدم.2- حساسيت و سؤال خاص شما در مورد مجلس ششم نيز به جا بود چون در طول حيات اين دوره مجلس تبليغات و سخت گيري هاي زيادي راجع به مجلس صورت گرفت،مثلا در تصويب قوانين بودجه دقيقا بندي كه در زمان مجلس پنجم تصويب شده و اجرا شده بود در مجلس ششم خلاف شرع و قانون اساسي شناخته شد كه با وساطت مجمع تشخيص مصلحت مشكل رفع شد، و از اين موارد كم نبود.3- در مورد كارنامه مجلس هم بنده نه عضو هيئت رئيسه و نه نماينده مجلس بوده ام ولي هرآنچه حافظه ام ياري كند يادآوري مي كنم.نمايندگان مجلس ششم در حوزه اقتصاد چندان كوشيدند كه رشد با ثبات بالاي هفت درصدي اقتصادي در سالهاي اخير،امروز به خواستي حداقلتبديل شده است . در حوزه سياست نيز هر اقدامي كه براي تثبيت آزادي ها و دفاع از حقوق عمومي و اساسي و كاهش هزينه فعاليتهاي سياسي ميسر بود،مجلس ششم براي تحقق آن گام برداشت اما تفاسير بدعت آلود شوراي نگهبان عمده مصوبات بنيادين مجلس را زمين گير كرد كه ذكر فهرست آنها ملال آور است . مخالفتهاي شوراي نگهبان گاهي دايره شرع و قانون اساسي را درنورديد و مثلا درباره قانون آزادي ماهواره با رعايت موازين اسلامي اظهارنظر شد كه امكان اجرايي مصوبه به دليل فني وجود ندارد،اما همه اينها مانع نشد كه زندگي و فعاليت فرهنگي در جامعه ارتقا نيابد و تقويت نشود. در حوزه مسايل آموزشي و اجتماعي نيز با توجه به اينكه معضلات جامعه پرشماراست اما دورنگري نمايندگان مجلس ششم در قانونگذاري هاي خود در اين حوزه طي طريق را هموارتر كرده است .وكلاي زن مجلس ششم گاه در فرياد و گه در خاموشي در راه تقويت حقوق زنان اين سرزمين كوشيدند. بي انصافها و يكسونگران در گريز از پاسخگويي به مطالبات سياسي ،اجتماعي و فرهنگي ملت از درون و برون بر اكثريت مجلس تاختند و نمانيدگان ملت را به بي توجهي به معيشت مردم متهم كردند غافل از اينكه مجلس ششم به گواهي طرحها و لوايح مصوب و نيز نامه ها و بيانيه ها و طرحهاي تحقيق و تفحص بيشترين توجه را به مسائل بنيادي اقتصادي داشته است . مجلس ششم در حوزه نظارت نيز گوي سبقت را از همگنان و اسلاف خود ربود و بيشترين سئوال و استيضاح و تحقيق و تفحص و تذكر را در تاريخ قانونگذاري به خود اختصاص داد و اين جز دغدغه نمايندگان ملت براي راست كردن كژي ها معنايي ندارد. نمايندگان كوشيدند براي تامين مصالح ومنافع ملي نقش مثبتي ايفاكنند و همين امر موجب مشاركت جدي مجلس ششم در مناسبات بين المللي و تحرك جدي در مجامع بين المللي پارلماني شد،به گونه اي كه براي اولين بار بعد از انقلاب مناسبات رسمي ميان مجلس شوراي اسلامي و پارلمان اروپا برقرار و بر افكار عمومي اروپا تاثيرگذار شد. در مسايل مهمي نظير بحران افغانستان و عراق و مسايل درياي خزر و موضوع فعاليتهاي هسته اي ايران مجلس با نگاه به ضرورت تامين منافع ملت ، با شهامت تمام كوشيد از راه حلهاي خردمندانه حمايت كند و اجازه ندهد ديدگاههاي تنش زا غلبه يابد و يا منافع ملت ناديده انگاشته شود. برگزاري كنفرانس حمايت از مردم فلسطين اقدامي بود كه در ديگر مجالس به جز مجلس سوم سابقه نداشت.تصويب برنامه چهارم توسعه، چشم انداز بيست ساله،حقوق شهروندي ، سرمايه گذاري خارجي و .... گوشه اي از افتخارات اين مجلس بود .ولي باز هم مي گويم هم مجلس ششم و هم ساير مجالس اشكالات متعددي هم داشته اند ولي برآيند كلي آنها همواره مثبت بوده است.
    سلام
    http://iranislam.parsiblog.com/65315.htm
    فکر ميکنم خوشتون بياد . گزارش تصويري همايش سيدهاشم حداد

    سلام

    مطالب به درد به خوري داريد.

    خواستم هديه‏اي از امام علي (ع) بدم.

    ايشان در وصيت خود به امام حسن و امام حسين (ع) مي‏فرمايند:

    كونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً

    همواره با ظالمان را دشمن بدار و يار و ياور مظلومان باش.

    خدايا ما را در عمل و سخن شيعه علي قرار بده.

    آمين يا رب‏العالمين

    يا علي منتظرم

    دوستان خوبم ، توقع صفت خوبي نيست ، اصلاً از هيچ کس حتي از خدا و پيامبر (ص) و امام (ع) هم نبايد توقع داشت ؛ چون متوقع ، منتظر است که آنچيز که مي خواهد به او بدهند .

    دوستان خوبم ، آدمي خوب است در محضر خدا و خوبان خدا ، طوري رفتار کند تا هر چه را ، صلاح دنيا و آخرت اوست که حتي به فکر او هم نمي آيد ، به او عطا کنند .

    دوستان خوبم ، آدمي که متوقع است ، احسان صاحب خانه را نمي بيند و تمام حواسش فقط به خواسته خويش است .

    دوستان خوبم ، رفقا هم نبايد از همديگر توقع داشته باشند .

    دوستان خوبم بياييم ، قدر نعمات فراواني که در اختيار داريم بدانيم ؛ حواسمان پيش نداده ها نباشد .

    وبلاک شما ، بيقرار ظهور به روز است

    باسلام

    از مطالب ارزنده شما ممنونم

    اميدوارم همه حامي واقعي ولايت فقيه باشند

    يا علي منتظر حضور سبزتانم

    دوستان همدم

    عشق به خميني عشق به همه خوبي هاست.

    شاد زي و موفق باشيد.

    سلام دوست بزرگوار ...اولا انتخاب وبلاك شما به عنوان وبلاك روز رو تبريك ميگم .....دفعه اول است مزاحم

    مي شوم ....مطالب خوبي داريد و بهتر از همه اينكه بي طرف مي نويسد خيلي عاليه ...خوشحال مي شم كلبه فقيرانه مرا هم با حضورتان معطر كنيد

       1   2      >