السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)اگر امروز جلوی ترور و انفجار گرفته نشود فردا همه گرفتار خواهیم شد

سلام بر تو ای تنها ذخیره الهی

وسلام بر تو ای احیاگر دین

مولای من و ای امید و آرزوی همه مشتاقان

از محضر بلندتان عذر می خواهم که به خود جرات داده تا به خاطر حوادث تاثربار اخیر عرض تسلیتی داشته  و با شما درد دلی کرده باشم.

می خواهم مروری کوتاه داشته باشم بر همه مصیبت هایی که ظالمان عالم بر اجداد طاهرینت روا داشته اند وبه خاطر هرکدام از آنها قلب مبارکتان به درد آمده و اشکهای پاکتان جاری شده است.

به خاطر یادآوری حوادث صدر اسلام و تنهایی و غربت رسول گرامی اسلام (ص)در روزهای اغازین دعوت وگستاخی ها و نا ملایماتی که توسط ابو سفیانها و ابولهب ها و... در قبال آن حضرت انجام  شده است.

به خاطر آن روزهایی که زورگویان عالم پیامبر عظیم الشان(ص) و یاران همراهش را در شعب ابوطالب مورد آزار و اذیت و تحریم قرار دادند.

برای یادآوری مظلومیتهای جد بزرگوارتان امام علی (ع) در روزهایی که با تشکیل سقیفه حقش را غصب نمودند و ناجوانمردانه زهرای عزیزش(س) را بین در و دیوار مضروب ساخته و او را به شهادت رساندند و به خاطر روزی که  در مسجد کوفه محاسن شریفش را با رنگ سرخ خون پاکش خضاب نمودند.

برای مظلومیت امام مجتبی (ع) و بی مهری ها و ستمهایی که بر او روا داشتند و سرانجام او را با زهر کین مسموم نمودند.

و یادآوری دورانی که جگرگوشه پیامبر(ص) حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را در صحرای کربلا مظلومانه و با لب تشنه شهید کردند و فرزندان و خاندان شریفش را به اسارت بردند.

به خاطر نامردمی هایی که نسبت به هر یک از ائمه بزرگوار ابراز نمودند و به واسطه مصیبت بزرگی که در عصر حاضر توسط ایادی استکبار و دشمنان کینه توز و قسم خورده اسلام بر همه مسلمانان وارد شده است به دلیل گستاخی و اهانت غربی ها در حق پیامبر رحمت و اسوه نیکوی خلقت حضرت محمد(ص) و چاپ و انتشار کاریکاتور های اهانت آمیزشان و حمایت های نابخردانه سردمداران سلطه و زور از آنان

و سرانجام به خاطر عمل ددمنشانه هتک حرمت به حرم مطهر امام هادی (ع) وپدر بزرگوارتان و انفجار در شهر مقدس سامراء

این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک شما،رهبر انقلاب و همه علمای اسلام تسلیت می گویم.

همچنانکه در گذشته هم شاهد بوده ایم اطمینان داریم که نور خدا ابدی و خاموش ناشدنی است و دشمنان اسلام ثمره ای جز نابودی و رسوایی نخواهند داشت و خورشید پرفروغ اسلام با دعای خیر بنده صالحش  هر روز پرفروغ تر متجلی خواهد شد.

ان شاءالله