مصوبات استانی دولت در فارس

همانگونه که همگان شنیدیم و یا دیدیم هفته گذشته شهرهای مختلف استان فارس میزبان رییس جمهور و هیئت محترم دولت در بیست و هفتمین سفر استانی بود.این سفر  به تعبیری مهمترین سفر هیئت دولت و سفر به استانی بود که دارای بیشترین تعداد شهرستان در کشور می باشد.

در کنار همه خاطرات و شیرینی های این سفر وتصویب یکصد و پنجاه مصوبه و نوید انجام کارهای ارزشمند عمرانی و ... در همه شهرستانها نکته ای که در گزارش ها و سخنان وزرا و اکثر کارشناسان کشوری همراه رییس جمهور جلب توجه می نمود می تواند از برجسته ترین و بهترین نتیجه این سفر باشد همان طور که در پستهای قبلی نیز گفته بودم استان پهناور و کهن فارس با سه استان محروم هرمزگان،بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد هم مرز بوده ولی به واسطه وجود مرکز استانی به نام شیراز شهر گل و بلبل و شهر حافظ و سعدی و باغهای متعدد به عنوان استانی برخوردار شناخته می شود.

ولی در این سفر همگان دیدند و اقرار نمودند که اگر مناطق دور افتاده فارس از مناطق این استانها محروم تر نباشد که در بیشتر موارد نیز هست برخوردارتر نیزنمی باشد و راستی که درک این واقعیت خود هدیه شیرینی از این سفر برای مردم فارس بود و امیدوارم نقطه اغاز و شروع خوبی برای توسعه و رفع عقب ماندگی های مزمن مناطق مختلف این استان باشد.