پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه کشورهای عضو باشگاه هسته ای دنیا مبارک باد.

بر کشور ما لطف خدا شامل شد

صد شور و امید در وطن حاصل شد

از میمنت سال رسول اعظم (ص)

گردونه سوخت هسته ای کامل شد

سرانجام پس از سالها تلاش و مجاهدت ارزنده فرزندان دلسوز ایران اسلامی و حمایت و ایستادگی قابل تقدیر مسؤلین و همه اقشار مردم وهمت بلند دانشمندان جوان هسته ای کشورمان آرزوی دیرینه مردم لایق ایران اسلامی محقق شد و بر خلاف نظر قدرتمندان زورگوی دنیا غنی سازی اورانیوم در کشورمان صورت گرفت.

اعلام این خبر مسرت بخش توسط رئیس جمهور محترم و دیگر مسؤلین ارشد نظام موجی از شادی و افتخار را در بین دوستداران نظام و همه ملت بزرگ ایران ایجاد کرده و قدرت های استکباری جهان را دچار بهت و سردرگمی عجیبی نمود .

با یاری خداوند بزرگ و عنایت های ویژه حضرت ولی عصر(عج) و پایمردی مسؤولین دلسوز نظام و حمایتهای ارزشمند تمام آحاد کشورمان جمهوری اسلامی ایران مصمم است با توجه به توسعه شگرف علوم و فنون در مسیر توسعه پایدار،در این مسیر گامهای بلند خود را برای استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بردارد و با اطمینان در این راه به موفقیتهای بزرگ و استقلال کامل دست پیدا خواهد نمود.

تجربه سالهای سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی واتحاد و ایستادگی مردم در بحران های مختلف دارای نتایج درخشان و ثمرات شیرینی بوده است به گونه ای که در جنگ تحمیلی هشت ساله و سایر مشکلات فراروی نظام سربلند و سرافراز خود را به جهانیان نشان داده و از هیچ قدرت زورگوئی نهراسیده است .

به طور یقین این گام بلند طلیعه و نوید بخش آینده روشنی خواهد بود و برای همیشه در تاریخ پر افتخار کشورمان خواهد درخشید.

یاد رهبر فرزانه و الگوی پایمردی ایران  حضرت امام خمینی(س) و شهیدان گلگون کفن ایران گرامی و روحشان شاد باد.