بیش از ده روز از حوادث پرافتخار و خونبار لبنان و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بهانه اسارت دو سرباز اسرائیلی به  مردم بی دفاع لبنان می گذرد وجهان همچنان شاهد سکوت تاسف بار حامیان سینه چاک و مدافعان دروغین حقوق بشر است.

مقاومت جانانه نیروهای جان برکف حزب الله و ندای حق طلبانه سید حسن نصرالله رهبر مقاوم و شجاع آن هیمنه رژیم پوشالی و غاصب صهیونیست را در برابر دیدگان جهانیان از بین برد و زود باشد که شاهد پیروزی آنان در جنوب لبنان باشیم.

امروز قلب هر انسانی از حوادث لبنان به درد می‌‏آید. کشتار غیر نظامیان، از بین بردن زیرساخت‌‏ها و بمباران مناطق مسکونی در لبنان اتفاق می‌‏افتد اما جهان بی شرمانه در برابر همه این وقایع سکوت کرده است، در حالی که مسائل اسرا را به راحتی می‌‏توان با میانجی‌‏گری عادلانه حل کرد.

اگر به قول رهبر حزب الله رهبران دولتهای عربی تنها سکوت اختیار کرده و در راه پیروزی حزب الله کارشکنی نکنند جوانان غیور آن قدرت رویارویی و ضربه زدن به منافع اسرائیل و بازپس گیری قدس شریف را به پشتوانه ایمان و اعتقاد قلبی خود و حمایتهای مادی و معنوی آزادگان جهان خواهند داشت.

 در حال حاضر دل‌های ملت‌های عربی و اسلامی باحزب الله ست و ازآنان حمایت می‌کنند و اگر سران حکومت‌های این کشورها به آن‌ها فرصت بدهند خشم و نفرت خود را نسبت به موضع‌گیری‌های حکومت‌های دست نشانده خود و جنایت‌های اسراییل در لبنان ابراز خواهند کرد.زیرا به قول سید حسن نصرالله حزب الله نه خواهان شمشیرهای آنان در این نبرد هستند و نه خواهان حمایت‌های قلبی و سیاسی آنان تنها انتظار این است که دست از سر آنان بردارشته  وبی‌طرفانه عمل کنند،امروز حزب الله دارای بیشترین مقبولیت و طرفدار در سراسر جهان است و به زودی شاهد پیروزی های چشمگیر آنان در برابر دشمنان خواهیم بود که :ان النصر قریب