درآستانه میلاد منجی عالم بشریت امید محرومان و مستضعفان و روشنی دیده و دل همه عالمیان حضرت ولی عصر (عج) متاسفانه برخی برخوردها و انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به استوانه های نظام موجب رنجش خاطر و نگرانی همه دوستداران نظام و رهروان صدیق خمینی کبیر(س) گردید واین در حالی است که چند روز قبل مقام معظم رهبری با بیانات دلسوزانه و روشنگر خود در دیدار با خبرگان ملت هرگونه اهانت و بی احترامی به شخصیتها را منع نموده و در این باره به صراحت فرمودند: متأسفانه عده‏اى با انگیزه‏هاى گوناگون، تا فصل انتخابات میشود، تخریبهایشان هم از همان نزدیکى انتخابات شروع می شود. حالا بعضى با انگیزه‏هاى سیاسى و بعضى با انگیزه‏هاى حتّى دینى اشخاص ، چهره‏هاى سیاسى، چهره‏هاى دینى، چهره‏هاى انقلابى، موجّهین حوزه‏هاى علمیه و حتّى محترمین از علما و روحانیون - را مورد تخریب قرار میدهند. این چه کارى است؟! این نه منطق شرعى دارد و نه منطق عقلایى؛ نه شرع با این کار موافق است، نه عقل. اگر واقعاً انسان از یک جهتگیرى‏اى که خیال میکند فلان کس یا فلان کسان در آن جهتگیرى هستند، ناراضى است، راهش تخریب و اهانت به اشخاص نیست، راهش اسم آوردن از این و آن نیست، راهش تبیین است.

امروز صحبت از هاشمی رفسنجانی ،خاتمی ،جنتی و یا خزعلی نیست مهم این است که اگر اهانت به چهره های خدمتگزار نظام که بارها مورد تائید حضرت امام(س) و مقام معظم رهبری قرار گرفته اند آن هم توسط افرادی که دارای وابستگی به مسئولین دولتی بوده باب شود باعث خسارتهای جبران ناپذیر به نظام خواهد شد.

تفاوت دیدگاه و سلیقه سیاسی نباید منجر به اهانت به رقیب و تخریب چهره افراد و خدمتگزاران دلسوز نظام گردد همه خدمتگزاران به اسلام و جمهوری اسلامی از هر فکر و سلیقه سیاسی دارای نقاط قوت و گاها ضعف بوده اند  ولی این موارد نباید بهانه ای برای تخریب این شخصیت ها که مسلم بازی با آبرو و حیثیت نظام نیز خواهد بود گردد.

نویسندگان این اهانت ها مطمئنا قصد زیر سؤال بردن اصل نظام را نداشته و تنها قصد داشته اند به این بهانه رقیب سیاسی خود را تضعیف نموده و از صحنه به در نمایند ولی غافل از این که اینان خود بر شاخه نشسته و بن می برند. خداوند همگان را به راه راست هدایت کرده و از لغزشها نگهدارد.